Trenerka przeprowadzi w trakcie warsztatu symulację, w trakcie której stworzy plan działań marketingowych ukierunkowanych na budowę wizerunku i zrekrutowanie uczestników zajęć edukacyjnych.
Polecamy koordynatorom szkół, zajęć dodatkowych, kursów i szkoleń, nauczycielom i trenerom budującym markę osobistą, a także każdemu, kto chciałby posłuchać o:
- kolejnych krokach planowania strategii marketingowej
- konkretnych pomysłach na wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji edukacji
- przydatnym sprzęcie, bezpłatnych aplikacjach i programach
- sprytnych metodach na usprawnienie produkcji treści multimedialnych
- dostrzeganiu i wykorzystywaniu potencjału, który już mamy
- marketingu wydarzeń, uczelni i zajęć dla młodzieży – na konkretnych studiach przypadków, wprost od osoby, która zajmuje się tym od lat
Zachęcamy do aktywnego udziału w spotkaniu. Uczestnicy mogą mieć wpływ na jego tematykę i przebieg ponieważ symulacja będzie przeprowadzana na żywo, na podstawie podawanych przez Państwa parametrów.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania spotkania w przypadku niewystarczającej liczby chętnych. Potwierdzenie udziału w szkoleniu otrzymają Państwo mailem na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.
Wymagania techniczne:
Spotkanie na platformie ZOOM Meetings (zalecamy pobranie aplikacji wcześniej ze strony https://zoom.us/download). Link do spotkania zostanie przesłany wcześniej w mailu potwierdzającym udział.